Eerste ijsjes productie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Rutten - WaarBenJij.nu Eerste ijsjes productie - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Rutten - WaarBenJij.nu

Eerste ijsjes productie

Blijf op de hoogte en volg Anne

30 Mei 2016 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

Dit was een wat drukkere week op stage. In het begin van de week flink aan mijn stageverslag gewerkt en voorbereidingen getroffen voor donderdag. Donderdag heb ik mijn eerste testen gedraaid met twee varianten van de nieuwe ijssmaak en volgende week maken we de laatste twee varianten. Daarna zullen we deze sensorische gaan beoordelen, heeeeeel vervelend, om vervolgens te bekijken met welke variant we doorgaan. Daarnaast heb ik nog een aantal metingen gedaan in de fabriek en een aantal uren meegeholpen in de productie.

Woensdagavond zijn we gaan eten bij Lucas, een van de jongens waar we eigenlijk dit weekend mee op trip gaan, om het een en ander door te nemen met onze gids en natuurlijk voor een gezellig biertje. Vrijdag had ik een dagje vrij gevraagd van stage en dit betekende dat ik donderdag ook eindelijk een keer mee kon gaan naar Havanna, een super super leuke avond gehad daar!

Eigenlijk zouden we dan vrijdag, zaterdag en zondag op trip naar jungle gaan, maar dat kon vanwege omstandigheden helaas niet doorgaan..

Vrijdag was Chanel haar laatste dag hier in Suriname en dat mochten we niet zomaar voorbij laten gaan. We zijn lekker gaan shoppen en vervolgens naar het zwembad toe gegaan. ’s Avonds nog een hapje gaan eten bij Zus en Zo, om vervolgens richting de party boot te gaan. Een super gezellige avond gehad op de partyboot en deze hebben we daarna nog afgesloten bij Tequila. Zaterdagmiddag met tranen in mijn ogen afscheid moeten nemen van Chanel, echt mijn vriendinnetje hier geworden. Zaterdag was verder een katerdagje en ik heb dan ook niks uitgevoerd zaterdag. Vandaag ook een rustige dag gehad, eventjes naar de markt geweest en een filmpje gekeken.

Heel veel liefs xxx

Foto’s kun je hieronder vinden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 16 Maart 2016
Verslag gelezen: 702
Totaal aantal bezoekers 11207

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 17 Juli 2016

Stage bij Fernandes Ice-Cream

Landen bezocht: