Kookcursus, dierentuin en technoparty - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Rutten - WaarBenJij.nu Kookcursus, dierentuin en technoparty - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Rutten - WaarBenJij.nu

Kookcursus, dierentuin en technoparty

Blijf op de hoogte en volg Anne

12 Juni 2016 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

De laatste weken van mijn stage zijn inmiddels aangebroken en is echt voorbij gevlogen. Deze week hebben de laatste varianten van het nieuwe ijsje gedraaid en zijn we bezig met het intern testen. De interne testen zullen uitwijzen welke variant uiteindelijk wordt geproduceerd en op de markt gebracht zal worden, er zal er ook worden gekeken naar productie technische aspecten bij het maken van de keuze. Eind volgende week gaan we het ijsje nog op grotere schaal produceren en de week daarna zal ik nog een consumentenonderzoek gaan uitvoeren. Kortom, ik hoef me de komende weken nog niet te vervelen.

Verder heb ik naast stage ook een super leuke drukke week gehad. Dit weekend zijn er drie nieuwe meiden in ons huis gekomen en afgelopen woensdag is er nog een meisje bij gekomen, ons huis zit dus weer gezellig vol. Woensdag ben ik samen met wat huisgenoten bij Kaeley thuis een soort kookcursus gaan volgen. Samen met de kok hebben we heerlijke Saoto soep en bakabana’s gemaakt. Donderdagavond was het tijd voor een beerpong toernooi bij café Loco. Kaeley en ik hebben flink ons best gedaan, maar helaas verloren we alle wedstrijden.

Het leek eeuwen te duren voordat het weekend aanbrak deze week, ik was ook heel blij toen het eindelijk vrijdagmiddag 4 uur was. Ik had een drukke en redelijk stresvolle week achter de boeg. Vrijdagavond ben ik nog met samen met Mayke, Kaeley en ons nieuwe huisgenootje wat gaan drinken en kaarten bij de Waterkant, maar we hebben het niet te laat gemaakt. Zaterdagochtend en middag ben ik mee gaan kijken naar een breakdance battle. Dit is eigenlijk helemaal niks voor mij, maar toch leuk om een keer meegemaakt te hebben. Zaterdagmiddag zijn we ook nog naar de dierentuin geweest. De dierentuin hier in Suriname is wel een stukje anders dan de gemiddelde dierentuin in Nederland. De verblijven van de dieren zijn er klein, wat soms erg sneu was… Zaterdagavond was het tijd voor Onbesuisd, een technoparty georganiseerd door twee Nederlandse stagiaires. Ondanks dat ik eigenlijk totaal niet van deze muziek houd, vond ik het echt super leuk. Een van de mooiere stapavonden die ik hier heb gehad. Eigenlijk zouden we vandaag nog een dagje gaan zwemmen, maar het weer zat ons niet helemaal mee en daarom lekker middagje in bed gelegen en serie gekeken.

Vanavond vroeg naar bed om nog wat uurtjes slaap in te halen en dan gaan morgen mijn laatste drie weken op stage alweer in. Time flies…

Heel veel liefs xxx

Foto’s kun je hieronder vinden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 16 Maart 2016
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 11194

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 17 Juli 2016

Stage bij Fernandes Ice-Cream

Landen bezocht: