Dit was het dan.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Rutten - WaarBenJij.nu Dit was het dan.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Rutten - WaarBenJij.nu

Dit was het dan..

Blijf op de hoogte en volg Anne

16 Juli 2016 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

Dit is hem dan, de laatste blog vanuit het mooie Suriname. Deze week heb ik mijn stageverslag afgerond. Deze week heb ik genoten van de laatste dagen zon, de laatste dagen aan het zwembad, de laatste heerlijke Surinaamse maaltijden, afscheidsetentjes met lieve mensen en de laatste stapavondjes in Havanna en Tequila.

Dit was het dan echt.. mijn grote avontuur in Suriname. Ik kan niet helemaal omschrijven hoe ik me voel. Enerzijds ben ik heel blij dat ik mijn familie en vrienden weer ga zien en anderzijds wil ik Suriname en mijn vrienden hier nog niet verlaten. Vier maanden geleden stapte ik in het vliegtuig, had ik nog nooit gevlogen en weinig van de wereld gezien. Ik ben dankbaar voor alle vriendschappen die ik hier heb gemaakt en voor alle prachtige dingen die ik hier heb mogen zien. Van vogelspinnen en kaaimannen tijdens jungle tripjes tot de grootste waterval ter wereld. Ik kan wel zeggen dat ik trots ben op mezelf, dat ik deze grote reis in mijn eentje heb gemaakt en sterker ben geworden als persoon. En het avontuur hier met zoveel lieve en leuke mensen heb mogen beleven.

Over een aantal uurtjes ben ik weer in het vertrouwde Nederland. Ik kijk er naar uit om iedereen weer te zien, naar leuke festivals te gaan, maar ik kijk er het allermeeste naar uit om mijn lieve dieren weer te knuffelen.

Met een traan en een lach ga ik afscheid nemen van dit mooie land. Switi Sranan, ik ga je missen!!

Heel veel liefs xxx
En tot heel erg snel!!

Foto’s kun je hieronder vinden

  • 16 Juli 2016 - 16:42

    Henri:

    Mooi geschreven, tot morgen !!!!!

  • 16 Juli 2016 - 17:48

    Annie Marius:

    Je laatste reisverhaal maar veel ervaringen rijker Anne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 16 Maart 2016
Verslag gelezen: 1928
Totaal aantal bezoekers 11142

Voorgaande reizen:

15 Maart 2016 - 17 Juli 2016

Stage bij Fernandes Ice-Cream

Landen bezocht: